Telekom’dan 5.8 milyar TL

Türk Telekom CEO'su Ümit Önal, fiber altyapıyı son 10 yılda 10 katına çıkardıklarını belirterek, "Sadece 2019'da 3.2 milyon yeni haneyi fiber internetle tanıştırdık. 2020'de 5.8 milyar liralık yatırım hedefliyoruz" diye konuştu. ‘Türk Telekom Değerli Hissettirir’ için reklam kampanyası hazırlandı. Şirketin iletişim çalışmalarındaki yeni reklam yüzü de Kenan İmirzalıoğlu oldu.

Türk Telekom CEO'su Ümit Önal, fiber altyapıyı son 10 yılda 10 katına çıkardıklarını belirterek, "Sadece 2019'da 3.2 milyon yeni haneyi fiber internetle tanıştırdık. 2020'de 5.8 milyar liralık yatırım hedefliyoruz" diye konuştu. Kurumsal marka vaatlerini 'Değerli Hissettirir' olarak belirlediklerini açıklayan Önal, "Bu, 17 değere işaret ediyor: İnsan odaklılık, cesaret, dürüstlük, samimiyet, yalınlık, liderlik, yenilikçilik, çeviklik, genç ruhlu, heyecanlı, toplumsal bir meselesi olan, sosyal sorumluluk sahibi, geçmişiyle barışık, yerli ve milli, değerlere önem veren, üretken ve paylaşımcı..." dedi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.