Amazon yine birinci sırada

Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance tarafından hazırlanan 'Dünyanın En Değerli 500 Markası- Global 500-2020' araştırması sonuçlandı. En değerli marka, bu yıl itibarıyla 220.8 milyar dolarlık değere ulaşan Amazon olurken, bu şirketi 160 milyar dolarla Google ve 141 milyar dolarla Apple izledi.

Kaynak GAZETE Giriş Tarihi 23 Ocak 2020 Güncelleme 23 Ocak 2020, 08:00
Amazon yine birinci sırada

İÇİNDEKİLER

Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance tarafından hazırlanan 'Dünyanın En Değerli 500 Markası- Global 500-2020' araştırması sonuçlandı. En değerli marka, bu yıl itibarıyla 220.8 milyar dolarlık değere ulaşan Amazon olurken, bu şirketi 160 milyar dolarla Google ve 141 milyar dolarla Apple izledi.