Son dakika: Dev otomobil firması Toyota'dan şok karar! 700 bin aracı geri çağırıyor

Son dakika haberine göre Japon otomobil üreticisi Toyota, ABD'de 2018 ve 2019 yılında sattığı 696 bin aracı potansiyel yakıt pompası arızası nedeniyle geri çağırdı. Markanın lüks segment temsilcisi Lexus'u da içeren geri çağırmanın hibrit araçları kapsamadığı bilgisi verildi.

Toyota ve Lexus'dan yılın en büyük geri çağırması geldi. Japon otomobil devi Toyota ve alt markası Lexus yüksek hızlarda araçların durmasına kadar varacak sorunlar çıkarması muhtemel olan yakıt pompası sorunu nedeniyle ABD'de son iki senede satılan 696 bin aracı geri çağırdı. Hibrit olmayan araçların geri çağrıldığını belirten marka, arıza ile aracın tekleyebileceğini, hatta durabileceğini belirtti.

KAZAYA NEDEN OLUR MU?
Yakıt pompası arızasının şimdiye kadar herhangi bir kazaya neden olup olmadığı sorusunu cevapsız bırakan Toyota, aracın arızayla birlikte tekleme yapabileceğini ve ekranlarında çeşitli uyarılar verebileceğini bildirdi. Markadan yapılan açıklamaya göre geri çağırmada şu modeller kapsam içinde bulunuyor: Toyota 4Runner, Sequoia, Land Cruiser, Sienna, Tacoma, Tundra, Avalon modelleri ve markanın lüks segmentinde bulunan Lexus'un LS 500, GS 350, ES 350 , IS 300, LC 500, RC 350, RC 300, NX 300, RX 350L ve GS 300 modelleri. Toyota Türkiye ile yaptığımız görüşmede, geri çağırmanın Türkiye'de satılan araçlar için söz konusu olmadığı belirtildi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.