Turkish Cargo ilk 5’e uçuyor

Küresel hava kargo pazarının daraldığı Ocak-Şubat aylarında kargo tonajını yüzde 9.6 artıran Turkish Cargo, WACD listesinde 7. sıraya çıktı, en iyi 5 hava kargo markası olma hedefine bir adım daha yaklaştı.

Türk Hava Yolları'nın kargo markası Turkish Cargo, büyümesini sürdürüyor. 2018 yılında 1.4 milyon ton kargo taşıması gerçekleştiren ve pazar ortalamasının 10 katına yakın bir büyüme gerçekleştiren Turkish Cargo, 2019'un Ocak-Şubat aylarında küresel hava kargo pazarı küçülürken büyümeyi sürdürdü ve yüzde 9.6 tonaj artışı sağlayarak, WACD (World Air Cargo Data) listesinde 7'nci sıraya yükseldi.
124 ÜLKEYE KARGO
Türk Hava Yolları'nın 1933 yılından beri hava kargo taşıma faaliyetlerini yürüten Turkish Cargo, dünyanın 124 ülkesine hizmet sağlıyor. Türk Hava Yolları'na ait 335 uçaklık (yolcu ve kargo uçağı) filosuyla hareket eden Turkish Cargo, dünya genelinde, 88'i direkt kargo olan 300'den fazla destinasyona hizmet sağlıyor. Hava kargo trafiğinin kesişme noktası ve dünya hava trafiği için yeni bir dayanak noktası olan İstanbul Havalimanı'nda toplamda 300 bin metrekarelik kapalı alana ve yıllık 4 milyon ton kargo ayrıştırma kapasiteli modern bir tesise sahip olacak olan Turkish Cargo, İstanbul'u dünyanın lojistik merkezi yapmayı amaçlıyor. Hizmet kalitesini her geçen gün yükselten Turkish Cargo; altyapısı, operasyonel kabiliyetleri, filosu ve yüksek standartlara sahip personeliyle sürdürülebilir bir büyüme sağlayarak, hava kargo taşımacılığında tercih sebebi olmayı sürdürürken, Türkiye Cumhuriyeti'nin kuruluşunun 100'üncü yılı olan 2023 vizyonu doğrultusunda, dünyanın en iyi 5 hava kargo markasından biri olmayı hedefliyor.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.