İçişleri Bakanlığı 1200 personel alacak! Başvuru şartları nelerdir?

İş arayanlar için müjdeli bir haber geldi. İçişleri Bakanlığı 1200 kişi personel alımı yapacağını duyurdu. Peki İçişleri Bakanlığı personel alımı şartları nelerdir? Başvurular ne zaman ve nasıl yapılacak? İşte tüm merak edilenler…

İçişleri Bakanlığı'nın Merkez teşkilatı ile 81 İl Valiliği 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlükleri emrinde istihdam edilmek üzere personel alımları gerçekleşecek. İçişleri Bakanlığı 1200 personel alımı başvuruları 21-26 Şubat tarihleri arasında bakanlığın resmi internet sitesi ya da e-devlet üzerinden yapılacak.
BAŞVURU ŞARTLARI NELERDİR?

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.