KOBİ’ler e-ticaret ile büyüyecek

İstanbul’da yapılan e-ticaret zirvesinde, pek çok şirket bilgi ve deneyimlerini KOBİ’lerle paylaştı.

Türkiye'de 2013'ten bu yana her yıl ortalama yüzde 30 büyüyen, 2017 sonu itibariyle 50 milyar liralık hacme ulaşması beklenen e-ticaret, KOBİ'lere önemli fırsatlar sunuyor. KOBİ'lerin e-ticarete aktif olarak katılımını sağlayarak Türkiye ekonomisine katkılarını artırmayı hedefleyen KOBİ e-Ticaret Zirvesi, dün İstanbul'da yapıldı. 400'den fazla şirketin katıldığı zirvede; IdeaSoft, Google, Turkcell, BKM Express, MNG Kargo, Criteo, ebebek.com, Kalemlik. com ve e-hırdavat.com'un yöneticileri dijital dönüşüm, online ödeme sistemleri, teslimat, mobil pazarlama ve tüketici memnuniyeti konularındaki bilgi ve deneyimlerini KOBİ'lerle paylaştı. Türkiye'nin önde gelen şirketlerinin açtığı stantlar aracılığıyla, KOBİ yöneticileri ödeme sistemleri, dijital reklamcılık ve lojistik gibi alanlarda yeni işbirliği fırsatlarını değerlendirdi. Zirvenin açılış konulmasını yapan Beykent Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mehmet Emin Karahan, "2008'den bu yana dünyada yaşanan ekonomik krizin çözümü için alternatif olarak görülen dijital dönüşüm, Türkiye'de de hızla gelişiyor. Dijitalleşme; tüm sektörlerde, yeni insanlara ve yeni coğrafyalara ulaşarak, yepyeni bir gelir fırsatı sunuyor. Ülkemizde kullanım oranı yalnızca yüzde 2.5 olan e-ticarete özellikle KOBİ'lerin uyum sağlaması, hem kendi varlıklarını sürdürmeleri hem de ülke ekonomisine artı katkı yaratmaları açısından çok önemli" dedi. KOBİ'lerin ayakta kalmak ve büyümek için işlerini e-ticarete taşımaları gerektiğini belirten IdeaSoft CEO'su Seyhun Özkara da "Türkiye'de dev markaların dijitale olan yatırımları ve dijitaldeki hızlı büyüme, KOBİ'lerin bu sürece uyum sağlamasını zorunlu kılıyor" diye konuştu.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.