Evlilik faturası en az 20 bin lira

Bahar aylarıyla evlilik mevsimi başladı. Evlenmek için hazırlık yapanlar kesenin de ağzını açıyor. En mütevazı evlilik hazırlığı düğün hariç 20 bin liradan başlıyor...

Düğün sezonunun yaklaşmasıyla hazırlıklar ve koşuşturma süreci başladı. Türkiye İstatistik Kurumunun (TÜİK) verilerine göre, geçen yıl 594 bin 493 kişi dünya evine girdi. Düğünlerin bu yıl da Ramazan ayına kadar artması bekleniyor. Düğün sezonunda hazırlıklar için çiftlerin koşuşturması devam ediyor. Beyaz eşyadan mobilyaya, züccaciyeden ev tekstiline kadar pek çok şey ev kurmak isteyen çiftlerin ihtiyaçları arasında bulunuyor. Buna göre ev için yapılacak masrafların en düşüğü 20 bin liradan başlıyor. Bu fiyata düğün dahil edildiğinde ise ikiye katlanması içten bile değil. Daha iyi eşyalar seçildiğinde ise masraflar 100 bin liraları buluyor.

ÖTV İNDİRİMİ UZASIN
Türkiye Esnaf ve Sanatkarları Konfederasyonu (TESK) Başkanı Bendevi Palandöken, Özel Tüketim Vergisi (ÖTV) indiriminin önemini vurgulayarak, ekonominin canlanması için ÖTV indiriminin süresinin uzatılması ve çiftlerin bundan faydalanması gerektiğini söyledi. Düğün sezonunda altından kozmetiğe, beyaz eşyadan züccaciyeye aşağı yukarı bütün sektörlerin hareketlendiğini ifade eden Palandöken, "Düğün sezonunda yüz binlerce kişi evleniyor. Aile birlikteliğinin sağlanması dar gelirli aile bütçesinde bile 20 bin lirayı geçiyor. Kız istemesi, sözü, nişanı, düğünü, ev hazırlığını düşünürseniz birçok sektör bunlardan etkileniyor." diye konuştu.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.