İkramiye artıyor

Milyonlarca memura iyi haber geldi. Emekli olurken ikramiye hesabına sadece çalışılan yıllar değil, aylar ve günler de dahil edilecek. 1 gün bile boşa gitmeyecek

Memurlara emekli ikramiyelerinin hesaplanmasıyla ilgili güzel haber geldi. İkramiye hesabında 30 yıl sınırı, 7 Ocak 2015'te kaldırılmıştı. Şimdi de ikramiye hesabında 1 günün bile boşa gitmemesini sağlayacak bir düzenleme gündemde. Edinilen bilgiye göre; SGK, memurların emekli ikramiyesi hesaplamasında, çalışılan aylar ve günlerin de dikkate alınmasıyla ilgili bir çalışma başlattı. Gün ve aylar da dahil edilirse, memurlar emekli olurken daha fazla ikramiye alabilecek. Mevcut sistemde, memurların emekli ikramiyesi hesaplanırken, yıldan arta kalan günler ve aylar hesaba dahil edilmiyor. Yeni çalışmanın hayata geçirilmesiyle, bu durum değişecek. Memurun 1 günü dahi boşa gitmeyecek.
11 AYDA 2 BİN 442 LİRA
Örneğin; 30 yıl 11 ay çalışan memurun, emekli olurken ikramiyesi sadece 30 tam yıl olarak hesaplanıyordu. Memur, 11 ayın ikramiyesini alamıyordu. Yeni çalışmanın hayata geçirilmesiyle bu durum değişecek. Yapılan bir emekli ikramiyesi hesabına göre; ek göstergesi olmayan bir memur her yıl için bin 701 lira, her bir ay için 142 lira, her bir gün için 4,73 lira emekli ikramiyesi almalı. En düşük ikramiyeyi alacak bu gruptaki memurun bile tam yılın dışında 11 ay çalışması varsa bin 551 lira kaybı oluşuyor. 3000 bin göstergeli memurda bu kayıp bin 980 lirayı, 3600 göstergeli memurda ise 2 bin 442 lirayı bulabiliyor.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.