THY uçuyor

İlker Aycı, istikrarlı ve güçlü iklimde THY'nin vites büyüteceğini, yeni atılımlar yapılacağını söyledi

TÜRK Hava Yolları (THY) Yönetim Kurulu Başkanı İlker Aycı, Türkiye'nin önünde açılan istikrarlı ve güçlü iklimde THY'nin de vites büyüteceğini belirterek, "Gelecek dönem hem Türkiye hem de THY için yeni bir take off (havalanma) olacak" dedi. İstanbul'un 3. Havalimanı'nın, denklemi ve oyunu Türkiye, THY ve ülkedeki sivil havayolu şirketleri lehine değiştiren değerli bir proje olduğunu kaydeden Aycı, bu mega projenin kendilerini yeni stratejilere yönelttiğini belirterek, şöyle konuştu: "Önümüzdeki dönemde iş ortaklıklarımızı geliştirmeyi, yeni projeler geliştirmeyi öngörüyoruz. Dünyada, bölgemizde, çevremizde her an tüm alıcılarımız açık. Bunun adını ortaklıklar, organik ya da inorganik gelişme ve büyüme olarak koyarsınız... Bunların her biri olgunlaşığında söylenecektir."
'OSCAR'LIK ANLAŞMA
Yeni dönemde THY'nin sürpriz reklam yüzleri olacağı bilgisini veren İlker Aycı, şunları söyledi: "Biri erkek, biri kadın olmak üzere Oscarlı 2 reklam yüzünü kazandırma çalışmalarımız yoğun şekilde devam ediyor. Henüz imza atmadığımız için isim söyleyemiyorum ama prensipte mutabakat var, el sıkıştık. İmzayı bekliyoruz. Son aşamadayız. Çok uzak olmayan bir zamanda yeni reklam yüzlerimizle yolcularımızın karşısına çıkacağız."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.