Bugünkü
Takvim
  • Ekonomi
  • 23.11.2015 Gazete

Ekran başında harcıyoruz

Ekran başında harcıyoruz
Kampanyaları ölçümleyen intelliAd'in, aralarında Türkiye'nin de bulunduğu birçok Avrupa ülkesini içeren araştırması ilginç bulgular ortaya koydu. Buna göre; tüketiciler, televizyonların en yüksek izlenme aralığı olan ve prime time olarak adlandırılan saat 20.00 ile 23.00 arasında daha çok, daha pahalı ve daha hızlı yapıyor. Prime time aralığında online mağazalar günlük ortalamalarından yüzde 57 daha fazla trafik görüyor. Tüketiciler TV karşısında daha hızlı alışveriş kararı veriyor.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan TAKVİM veya takvim.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.


Turkuvaz olarak kişisel verilerinizi işliyor, aynı zamanda kanunlarda öngörülen teknik ve idari tedbirleri alarak bu verilerinizin korunması için elimizden gelen tüm çabayı gösteriyoruz. İşlenen kişisel verilerinize ilişkin aydınlatma metnine veri politikası sayfasını ziyaret ederek ulaşabilirsiniz.