Lufthansa'nın bavulu İdil'den

İzmirli üniversite öğrencisi İdil Kantarcı'nın tasarladığı akıllı valizleri, Lufthansa tüm dünyada satışa sundu. Valiz, hem iş hem seyahat çantasına dönüşüyor...

ÜNİVERSİTE öğrencisi İdil Kantarcı, Avrupa'nın en büyük havayolu şirketlerinden Lufthansa için el bagajı tasarladı. 'Little Assistant Backpack' adıyla Lufthansa'nın akıllı koleksiyon listesine girmeyi başaran bagaj, dünya genelinde satışa sunuldu. İzmir'deki Yaşar Üniversitesi'nde mimarlık eğitimi alan Kantarcı, Lufthansa Geleceğin El Bagajı Uluslararası Tasarım Yarışması'na 2013'te katılarak 2'nci olmuştu.
SİTEDE SATIŞA SUNULDU
Kantarcı'nın hem sırt hem iş çantasına dönüşebilen tasarımı, kullanıcıya sunduğu farklı özelliklerinden dolayı seri imalata uygun bulunarak 2 yıl sonra uluslararası piyasaya sürüldü. Geçtiğimiz günlerde Lufthansa'nın resmi alışveriş sitesinde satışa sunulan ürün hakkında bilgi veren Kantarcı, şöyle konuştu: "Uçak yolculuğu gerçekleştiren kişilerin yaşadığı sorunları ortadan kaldırmak amacıyla tasarladığım çantanın en büyük avantajı, çok hafif oluşu ve tek bir hacimden oluşmaması. İki kısımdan oluşan ve orta kısmından birbirine bağlanan bir çanta tasarladım. Böylece yolcu, uçakta koltuğuna oturmadan önce çantayı ikiye ayırıp üsteki ufak kısmı yanına alabiliyor. Diğer büyük kısmını ise bagaj kısmına yerleştiriyor. Bunun dışında çanta tek bir hacim olarak da kullanılıyor."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.