Bayram hedefi 10 milyon aile

Mondelez International, Kent markası ile Türkiye'de bu Ramazan Bayramı'nda 10 milyon aileye ulaşmayı hedefliyor. Hediyelik, ikramlık kategorisindeki yıllık satışın büyük bölümünün bayram öncesindeki birkaç günde gerçekleştiğini belirten Mondelez International Türkiye Genel Müdürü Joost Vlaanderen, şunları söyledi: "Kent markası olarak bu bayramda da 10 milyon aileye misafir olacağız. Her yıl bayram dönemlerinde 11 bin kişiye geçici istihdam yaratmaktan da mutluyuz. Türkiye'nin potansiyeline güveniyoruz, markalarımızı geliştirmeye devam edeceğiz." Vlaanderen'in verdiği bilgiye göre; bayram şekeri alışverişinin 3'te 1'inden fazlası Doğu ve Güneydoğu Anadolu'da gerçekleşiyor. Burayı İç Anadolu ve Marmara izliyor.
Sena ÖZKAN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.