Abonelik çilesine son

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu Başkanı Tayfun Acarer, mobil ve sabit hat ile kablo ve uydu-TV abonelikleri sırasında tüketicilerin zaman zaman mağduriyet yaşadığını belirtti. Şikayetlere konu olan talep ve onay dışı aboneliklerin genellikle bayi kanalıyla gerçekleştiğinin belirlendiğini söyleyen Acarer, "Tüketicilerin, bayi kanalıyla irade beyanları dışında yapılan birtakım hizmetlere ilişkin aboneliklerini engellemeyi amaçlıyoruz" dedi. Acarer, aboneliğini feshetmek isteyen tüketicilerin başvurusunu bayiler aracılığıyla yapması durumunda, zaman zaman işlemin gerçekleştirilmediğinin tespit edildiğini kaydetti. 'Fesih talebinde bulunduğuna' dair belge verilmesinin faydalı olacağının düşünüldüğünü dile getiren Acarer, "Tüketicilerin korunması amacıyla bayinin bu belgeyi vermesi uygun olacaktır" diye konuştu.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.