Liberty Sigorta Oto Dışı Ticari Sigortalar ve Reasürans Direktörü
Yaşar Fıstıkçı, oto dışı ürünlerini sil baştan oluşturduklarını ve iş süreçlerini yeniden tasarladıklarını söyledi. Liberty Sigorta'nın dünyada ve Türkiye'de özellikle bireysel müşteriler ile
KOBİ müşterilerine hizmet verdiğini, dolayısıyla ürün gruplarını da bu hedef kitlelere yönelik olarak geliştirdiklerini ifade eden
Fıstıkçı, "Sigorta sektöründe esas olan müşteri memnuniyetidir. Memnuniyetin sağlanması ise, doğru ihtiyaca doğru önlemin alınmasında gizlidir. Doğru ihtiyaçlara dokunabilmek için de şirketin ürün yelpazesini genişletmesi gerekir.
Liberty Sigorta olarak biz de bu doğrultuda
oto grubu ürün yelpazemizde yarattığımız ivmeyi, özellikle 2013 yılının son çeyreğinden itibaren
oto dışı branşlardaki ürünlerimizle daha da artırmak için ürünlerimizi sil baştan oluşturduk" dedi.
MÜŞTERİYE YÖNELİK ÜRÜNLER
Teknik değerlendirmenin sadece riski dikkate almak olmadığını ve
dağıtım kanalı ile birlikte değerlendirilmesi gerektiğini vurgulayan
Fıstıkçı, Liberty Sigorta olarak, bu çerçevede
satış departmanı ile oto dışında çalışabilecek acenteleri yeniden belirlediklerini söyledi. Fıstıkçı, yaptıkları çalışmalarla ilgili şu bilgileri verdi; "Her müşteri grubuna yönelik ürünlerimiz bir yandan müşteri ihtiyaçlarını karşılarken, diğer taraftan müşterilerine sunabilecekleri ürün seçeneklerini artırdığımız için
acentelerimize yeni fırsatlar yaratıyoruz. 2014'te oto dışında hızlı ve sağlam adımlarla büyümeye devam edeceğimize eminiz."