Müşteri hizmeti zirveye çıkardı

Kaynak GAZETE Giriş Tarihi 03 Eylül 2014 Güncelleme 03 Eylül 2014, 00:52
Müşteri hizmeti zirveye çıkardı

İÇİNDEKİLER

34.6 Milyon abone ile dünyadaki 206 ülkenin nüfusundan daha fazla müşteriye sahip Turkcell, müşteri memnuniyeti konusunda ulusal ve uluslararası alanda 100'e yakın ödülle zirveye çıktı. Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Burak Sevilengül, Turkcell'lilerin özel ihtiyaçlarından yola çıkarak 34.6 milyon müşteriyi 9 farklı segmente gruplayarak hizmet etme ilkesini benimsediklerini belirterek, segmentleri 'gençler, emekliler, ev hanımları, esnaf, çiftçi, profesyoneller, engelliler, kamu çalışanları ve platinum' olarak sıraladı. İşte Turkcell'in yeniliklerinden bazıları: Turkcell, dünyada bir ilk olma özelliğine sahip Gencaver isimli 'SMS ile çağrı merkezi hizmeti'ni geliştirdi. Turkcell'in bir diğer 'ilk'i de 1.6 milyon çiftçiye özel hizmet üreten 'tarım doktoru'. Çiftçiler, tarlalarının toprak analizini yaptırıyor, tarım zararlıları ile mücadele videoları izliyor, ziraat mühendislerinin çalıştığı çağrı merkezi hizmeti alıyorlar. Çocuğum ve Ben uygulaması ile anne-babalara çocuk gelişimi özel ürünleri sunan Turkcell, Yemek Guru uygulaması ile de 'bugün ne pişireyim' sıkıntısına çare oluyor. Turkcell Engel Tanımayanlar; Görüntülü Çağrı Merkezi, Engelli Dostu Mağazacılık gibi hizmetlerle engellilere de hizmet sunuyor.