Yüksek bina seviyoruz

Akademetre, konut alıcılarının rezidans algısını ölçtü. Araştırmaya katılanların yüzde 55.3'ü çok katlı dikey blokları tercih etti. Rezidans denince ilk akla 'lüks' geldi

Araştırma şirketi Akademetre, önümüzdeki 2 yıl içinde konut satın almayı planlayan potansiyel müşteriler ile yüz yüze görüşmeler gerçekleştirerek rezidans algısı ile ilgili tercihleri gözler önüne serdi. Araştırmaya göre; katılımcıların yüzde 55.3'ünün konut satın alırken çok katlı dikey blokları, yüzde 44.7'sinin ise yatay ve az katlı blokları tercih ettiği görülüyor.
İŞ ADAMLARININ GÖZDESİ
Yine araştırmaya göre; rezidans denilince akla ilk gelen, yüzde 31.3 oranla 'lüks' kavramı oldu. Bunu yüzde 18.5 ile rahatlık ve konfor, yüzde 12 ile kaliteli yaşam, yüzde 7.8 ile güvenlik takip etti. Akademetre'nin gerçekleştirdiği araştırmaya göre, hedef kitlenin yüzde 79.8'i rezidansları en fazla işadamlarının tercih ettiğini düşünüyor.
AYIRAN ÖZELLİĞİ TEMİZLİK
Katılımcıların yüzde 32'si rezidans ifadesinin satın alma kararı üzerinde olumlu etkileri olduğu belirtti. Rezidans konseptinin konut satın alma kararına olumsuz etkisi olduğunu düşünenler ise yalnızca yüzde 2.8. Akademetre'nin konut satın almayı planlayan kişiler üzerinde yaptığı araştırmaya göre, rezidansı diğer yapılardan ayıran en önemli hizmet, yüzde 70'lik oranla temizlik olarak ortaya çıkıyor. Güvenlik, kuru temizleme, lostra, vale, araç kiralama gibi hizmetler ise bir yapının rezidans olması için aranan diğer özellikler arasında yer alıyor.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.