Çıtayı yükselti

Vodafone 2 yılda 2 milyar lira yatırım açıkladı. Turkcell ise çıtayı yükseltti: Bu yılın sonuna kadar 2 milyar lira yatırım

GSM şirketleri arasında yatırım yarışı yaşanıyor. Vodafone Türkiye, gelecek 2 yıl içerisinde toplam 2 milyar lira yatırım vaat etti. Ardından Turkcell süreyi kısalttı. Turkcell, bu yıl sonuna kadar yaklaşık 2 milyar lira yatırım yapacağını kaydetti.
GELİRLERİ ARTTI
Turkcell, 2014 ikinci çeyrek finansal ve operasyonel sonuçlarını açıkladı. Buna göre; Turkcell Grup gelirleri, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 2.4 artarak 2 milyar 923 milyon lira oldu. Bu büyümede, yüzde 28 oranında artan mobil internet gelirinin ve yüzde 39 büyüyen Turkcell Superonline'ın katkısı etkili oldu. Grup AVFÖK, geçen yıla göre yüzde 4 artışla 907 milyon lira, net kâr ise 492 milyon lira olarak gerçekleşti. Operasyonel verimlilik ve pazardaki başarı açısından önemli bir gösterge olan VFÖK (Vergi-Faiz Öncesi Kar) ise bir önceki yıla göre yüzde 4 artışla 521 milyon lira oldu. Turkcell'in Türkiye'deki toplam abone sayısı 34.6 milyona çıktı. Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv, ikinci çeyrek sonuçlarına ilişkin şunları kaydetti: "Mobil internetteki güçlü performansımız ve iştiraklerimizin de geçen yıla göre artan katkısıyla başarılı finansal sonuçlarımızı sürdürdük; teknoloji ve inovasyona odaklanarak yeni ürün ve hizmetler sunmaya devam ettik. Hedefimiz yıl sonuna kadar yaklaşık 2 milyar lira yatırım yaparak inovatif ürün ve servislerle büyümeyi sürdürmek."
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.