10'a satıp 210'a aldık

Kaynak GAZETE Giriş Tarihi 14 Ekim 2012 Güncelleme 14 Ekim 2012, 00:00
10’a satıp 210’a aldık

İÇİNDEKİLER

Tekstil ülkesi Türkiye, fasonculuğu bırakarak markalaşmaya başladı. Birçok şirket başka firmalara üretim yapmak yerine kendi markasını oluşturup dünya pazarlarında da boy gösteriyor. Massumi Dutti, Liberty, Giordano ve Luchiano Visconti gibi dünyanın önemli markalarına fason üretim yapan Zamate Tekstil de artık kendi markasını kullanma kararı aldı. Marka Direktörü Erdoğan Ekincioğlu, 27 yıllık bir birikime sahip olduklarını belirterek, işin kaymağını yiyen yabancıya dur dediklerini söyledi.

'KAYMAĞI YABANCI YİYOR'
Türk gömlek üreticisinin küçük bir bedele üretim yaparak kazancın büyüğünü yabancıya kaptırdığını belirten Ekincioğlu, "Binlerce firma var bu şekilde çalışan. 10 euroya mal edilen bir gömleği Avrupalı markalar kendi etiketlerini koyarak 210 euroya satıyor. İşin kaymağını da Avrupalı, özellikle de Alman markalar yiyor. Biz de markalaşma düşüncemizi hızlandırdık. Ve Zamate Gömlek markasını hayata geçirdik. Özellikle Almanya başta olmak üzere Hollanda ve Kanadalı firmalara 'dur' dedik. Onlardan daha kaliteli üretim yapıp, daha ucuza satıyoruz"diye konuştu.

EN İYİ GÖMLEK 24 EURO
Günlük kapasitelerinin bin 200 adet olduğunu ifade eden Ekincioğlu, gerektiğinde 5 bin adete kolaylıkla çıkabileceklerini söyledi. En kaliteli gömleğin 24 euroya malolduğunu vurgulayan Ekincioğlu, markaların isimlerinin etkisiyle çok yüksek fiyatlar isteğini belirtti. Kendilerinin 30-40 euroya sattıkları gömleğin aynısını, Alman markaların 400 euroya sattığını kaydeden Ekincioğlu dışarıya para kaptırılmaması gerektiğini söyledi.