İnternette ramazan bereketi

Ramazan'da internet kullanımı yüzde 10 artarken, yemek siteleri tıklanma rekoru kırdı.

Ramazan ayıyla birlikte Türkiye'de internete girme oranı yükselirken, bilgisayar başında geçirilen zaman da arttı. TTNET Genel Müdürü Tahsin Yılmaz, geçen yıl TTNET verilerine göre yüzde 7 olan Ramazan'da veri trafiği artış oranının bu yıl yüzde 10 olarak gerçekleştiğini söyledi.
Sosyal ağlar, video ve oyunlara Ramazan öncesine göre daha yoğun ilgi gözlenirken; yemek tarifi siteleri ise tıklanma rekoru kırdı. Tahsin Yılmaz, Ramazan ayında Türkiye'nin internet kullanım verilerini, Galatasaray-Fenerbahçe TFF Süper Kupa maçının oynandığı Erzurum'da açıkladı. Ramazan ayında internet kullanım alışkanlıklarının değiştiğini söyleyen Yılmaz'ın açıklamalarına göre; TTNET aboneleri Ramazan'dan önce interneti yoğun olarak gün içinde 14.00-16.00, akşamları da 21.00-23.00 saatleri arasında kullanırken, Ramazan'da yoğunluk 15.00-17.00 saatleri arasına kaydı.
YEMEK ARADIK
Türkiye genelinde, Ramazan öncesine göre veri kullanımında yüzde 10 artış meydana geldi. Adresinde 'yemek' geçen sitelere yüzde 50, adresinde 'tarif' geçen sitelere ise yüzde 141 oranında daha çok girildi. Geçen yıl Ramazan'da video kullanımı yüzde 6.5 oranında artarken; bu yıl artış oranı yüzde 10 oldu.
Anlık mesajlaşmada da yüzde 15 artış yaşandı.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.