'Türkiye her çeyrekte büyüyecek'

Uluslararası para Fonu yetkilisi: Türkiye'nin önümüzdeki yıl yüzde 2.5 kesintisiz büyüyeceğini tahmin ediyorum.

IMF Türkiye Daimi Temsilciliği Kıdemli Daimi Temsilcisi Mark Lewis, Türkiye'de her çeyrekte büyümenin devam edeceğini düşündüklerini söyledi.
Türkiye Bankalar Birliği (TBB) ve Uluslararası Para Fonu (IMF) Türkiye Ofisi işbirliğiyle, "Yavaşlayan Büyüme, Artan Riskler" konulu sunum, IMF Türkiye Daimi Temsilciliği Kıdemli Daimi Temsilcisi Mark Lewis ve IMF Araştırma Departmanı ekonomistlerinden Daniel Leigh ve John Christopher Bluedorn tarafından gerçekleştirildi.
Raporun sunumunda konuşan Lewis, Türkiye ekonomisi için bu yıl yüzde 7.5, önümüzdeki yıl yüzde 2.5 büyüme öngördüklerini söyledi.
Türkiye'de büyümenin kaç çeyrek yavaş seyredeceğine ilişkin olarak Lewis, büyüme tahminlerinin olumsuz olmadığını belirterek, "Biz her çeyrek, büyümenin devam edeceğini düşünüyoruz" dedi.
TÜRKİYE'DE YÜKSELEN EKONOMİLERDEN
Yükselen ekonomiler ve Türkiye'de duraksama riski görüp görmediklerine ilişkin olarak Bluedorn, yükselmekte olan piyasalarda dış açıkların ısrarcı bir şekilde genişlemeye devam ettiğini, hatta bazı yükselen ekonomilerde ısınma olduğunu ve bu nedenle politikaların sıkılaştırılabileceğini dile getirerek, "Yavaşlama olsa dahi belki 'duraksama' riski görmüyoruz. Türkiye'de yükselmekte olan ekonomilerden bir tanesi. Türkiye'ye özgün durumlar olabilir ancak, bugün dünyadaki durumdan bahsediyoruz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.