MoneyGram Arnavutluk'ta BKT ile büyüyecek

Önde gelen uluslararası para transferi şirketi MoneyGram, Arnavutluk'taki pazar payını BKT ile artıracak...

Uluslararası para transferi şirketi MoneyGram, Arnavutluk'taki hizmetlerini ülkenin ikinci büyük bankası BKT şube ağını kullanarak genişletecek. Bu işbirliği neticesinde, MoneyGram hizmet noktaları sayısı, Arnavutluk'ta 56 noktada şubesi olan BKT ile 379'a ulaşıp, uluslararası para transferi piyasasında bu ülkede en geniş ağa sahip olacak. MoneyGram'in İtalya, Yunanistan, Kıbrıs ve Balkanlardan Sorumlu Genel Müdürü Massimo Canovi, "Arnavutluk bölgedeki en önemli piyasalarımızdan biri.
BKT Arnavutluk'un en büyük ikinci bankası olarak, müşteriye odaklı anlayışıyla müşterilerimize daha da değer katacaktır. Hedefimiz sınırlar ötesi para transferinde kolaylık ve güvenlik katmaktır. Bu noktada Arnavutluk'a para gönderimi açısından önemli olan 60 bin noktayla ve genişleyen ağımızla müşterilere sağlam ve güvenilir bir hizmet sunuyoruz" dedi. BKT'nin Hazine ve Finansal Kurumlarından Sorumlu Müdürü Kaan Pekin de "MoneyGram hizmetlerini şubelerimize eklemekten mutluyuz. Bu hizmet ile müşterilerimize daha fazla katma değer yaratmayı hedefliyoruz" diye konuştu.
GÜNEYDOĞU AVRUPA'NIN EN İYİSİ
BKT, 1.3 milyar dolar varlıkla Arnavutluk'un en büyük 2. bankası.
BKT, 56'sı Arnavutluk ve 12'si Kosova'da olmak üzere toplam 68 şubeye sahip.
2009'da İngiliz finans dergisi Finance Central Europe tarafından 'Güneydoğu Avrupa'nın En İyi Bankası' seçildi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.