AVM'leri 'kar' vurdu

Kar nedeniyle evden çıkmayan İstanbullular, AVM yönetimlerini mutsuz etti. AVM'lerin hafta sonu müşteri girişleri yüzde 15 azaldı

Asıl cirolarını hafta sonu yapan alışveriş merkezleri (AVM), kar yağışından olumsuz yönde etkilendi. AVM'ler, kapı girişlerinde yüzde 15'lere varan düşüş yaşadı. Kimi AVM'ler evlerinden arabayla çıkmaktan tedirginlik duyan müşterilerine servis sayılarını artırarak çözüm ararken, kimi AVM'ler ise ana arterler üzerine olmanın avantajını yakaladı. Ancak tüm çabalar ve avantajlar hafta sonu ziyaretçi girişlerindeki düşüşe mani olamadı.
Optimum Genel Müdürü Nezih Kayıpoğlu: İstanbullular uyarıların etkisiyle toplu taşımayı tercih etti, arabayla gelen müşteri sayısı düştü. Hafta sonu normal kapı girişlerinde yüzde 15'e yakın azalma yaşadık. Servis seferlerini artırarak müşteri girişini artırmaya çalışıyoruz.
Capitol Genel Müdürü Özkan Şenyüz: Ana arter üzerinde olduğumuz için yürüme mesafesindeki müşterimiz evine kapanmak yerine merkezimize gelmeyi tercih etti. Kapı girişlerimizde ciddi bir azalma yaşamadık.
Capacity Genel Müdürü Tarkan Yurdaay: Cumartesi itibariyle geçen hafta sonu elde ettiğimiz müşteri giriş sayısına ulaşamadık. Normalde 80 bini bulan kapı girişlerimiz 67 binde kaldı. Bu da yüzde 15'lik bir düşüş anlamına geliyor.
KIDEM TAZMİNATI NASIL HESAPLANIR


METROBÜSLER AKILLANACAK ÜCRET MESAFEYE UYACAK
KOCASI ELLERİNDEN GAYDI!
BENİM BABAM KİM?
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.