e-Okul LGS tercih robotu nasıl kullanılır? LGS tercihleri nasıl yapılır?

Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) tarafından LGS sonuçlarının açıklanmasıyla birlikte tercih dönemi için heyecanlı bekleyiş başladı. Tercih dönemi öncesi öğrenciler LGS tercih robotu hakkındaki detaylarla ilgili araştırma yapıyor. Peki, e-Okul LGS tercih robotu nasıl kullanılır? LGS tercihleri nasıl yapılır? İşte LGS tercih robotuna dair merak edilenler...

LGS sonuçlarının açıklanmasıyla birlikte tercih dönemi için heyecanlı bekleyiş sürüyor. Öğrenciler e-Okul LGS tercih robotu hakkındaki detayları araştırıyor. e-Okul tercih sayfası içerisinde bulunan LGS tercih robotu tercih yapacak öğrencilere rehberlik yapacak. Peki, e-Okul LGS tercih robotu nasıl kullanılır? İşte cevabı...

LGS TERCİH ROBOTU NASIL KULLANILIR?

Girdiğiniz panelde, tercih listeleme kriterleri sekmesi altında yer alan; "Fen ve Sosyal Bilimler Liseleri Tercih Listesi, Özel Program ve Proje Uygulayan Anadolu Liseleri Tercih Listesi, Özel Program ve Proje Uygulayan Mesleki ve Teknik Anadolu Liseleri Tercih Listesi, Özel Program ve Proje Uygulayan Anadolu İmam Hatip Liseleri Tercih Listesi" şıklarından istediğinizi seçebilir ve il ve ilçeye göre aratabilirsiniz.

Türkiye Geneli Yüzdelik Dilimlere Göre Listeleme başlığı altından ise 2018 Yılı En Düşük Yüzdelik Dilim Aralığı kriterine göre arama yapabilirsiniz.

2019 E-OKUL LGS TERCİH ROBOTU İÇİN TIKLAYINIZ

LGS 2019 YÜZDELİK DİLİM VE KONTENJANLAR İÇİN TIKLAYINIZ

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.