Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) aşısı oldu
Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin’in yeni tip koronavirüs (Kovid-19) aşısı oldu. Konuya ilişkin açıklama yapan Kremlin Sözcüsü Dmitriy Peskov, "Kendisini iyi hissediyor. Yarın çalışma günü dolu" ifadelerini kullandı.
Giriş Tarihi: Güncelleme Tarihi:
Kremlin Sözcüsü Dmitriy Peskov, Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin'in yeni tip koronavirüs (Kovid-19) aşısı olduğunu bildirdi.

"KENDİSİNİ İYİ HİSSEDİYOR"
Peskov, Putin'in Kovid-19 aşısı yaptırmasıyla ilgili olarak gazetecilere yaptığı açıklamada, "Putin, koronavirüs aşısı oldu. Kendisini iyi hissediyor. Yarın çalışma günü dolu." ifadelerini kullandı.

Putin'in hangi Kovid-19 aşısı olduğuna ilişkin bilgi verilmezken, aşılama süreci basına açık yapılmadı.


