Gökyüzünde ishal krizi! Uçak öyle bir battı ki pilot telsizle yardım istedi

Atlanta’dan Barselona’ya giden bir uçakta ishal olan yolcunun tuvalete gitmeye fırsat bulamaması ile tarihe damga vuracak bir olay yaşandı. Fenalık geçiren yolcunun bir saat boyunca uçağın halısını tamamen dışkıya bulamasının ardından uçak acil koduyla Atlanta’ya dönüş yaptı.

ABD'de duyanların kulaklarına inanamayacağı bir olay yaşandı. Delta Airlines'ın Atlanta'dan İspanya'nın Barselona kentine uçan DL194 sayılı uçağı tarihe damgasını vurdu. Cuma günü yerel saatle 20:47'de kalkış yapan uçakta kısa bir süre sonra meydana gelen olay uçağı Atlanta'ya geri döndürdü.

UÇUŞ SIRASINDA İSHAL OLDU

Uçaktaki yolculardan biri kalkıştan dakikalar sonra fenalık geçirdi. Diğer yolcuların anlattığına göre bayılmadan önce uzun bir süre tuvalette kalan yolcunun durumu giderek ağırlaştı.

Fenalık geçiren ve vücudu ile sindirim sistemi üzerindeki kontrolünü kaybeden yolcu tuvalete gitmek için ayağa kalktı fakat tam o esnada uçağın koridorlarını batırdı.

YOLCULAR DA KUSMAYA BAŞLADI

Uçaktaki yolcular ise korkunç anlar yolculardan bazıları kustu, çocuklar ağladı. Uçaktaki tüm yolcular o anları "dehşet verici" olarak anlattı.

SOSYAL MEDYA O UÇAĞI KONUŞUYOR

Sosyal medyada paylaşım yapan yolcular ise durumun vehametini açıkça ortaya koydu. Yorumlardan bazıları şu şekilde:

"Burada biyolojik tehlike sorunumuz var. Uçağın her tarafında ishal olan yolcu yüzünden Atlanta'ya dönmeliyiz."

"Eşim ve ben gemideydik. Tam bir kaos vardı. Pilotlar geri dönmeye karar verdi. Ekip koridordaki halıyı tamamen kaldırıp yenisini serdi."

"Çok kötüydü. Koridordan aşağı damlıyordu ve berbat kokuyordu."

Sosyal medyada paylaşılan görüntüler 2,1 milyondan fazla seyredildi.

PİLOT YARDIM İSTEDİ

Koridorun boydan boya batlasının ardından uçağın pilotu telsizle anons geçti ve Atlanta'ya döndü.

5 SAATLİK GECİKME

Delta Airlines uçuşu ancak beş saatlik gecikmenin ardından yapılabildi ve planlanana göre 8 saat geç bir şekilde akşam 5.10'da Barselona'ya indi.

Delta Airlines'tan yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:

Ekiplerimiz uçağı iyice temizlemek ve müşterilerimizi nihai varış noktalarına ulaştırmak için mümkün olduğunca hızlı ve güvenli bir şekilde çalıştı. Seyahat planlarındaki gecikme ve rahatsızlıktan dolayı müşterilerimizden içtenlikle özür dileriz.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.