Uzay merakı zirveye yerleşti: Milyarderler gözünü uzaya dikti

Coronavirüs salgının ardından uzay merakı zirveye yerleşti. Milyarderler gözünü uzaya dikti... Amazon'un CEO'su Jeff Bezos başta olmak üzere çok sayıda zengin işadamı dünyayı kısa süreliğine de olsa terk etmek için sıraya girdi! TAKVİM, yıllar önce uzaya giden ve gitmeye hazırlanan milyarderleri listeledi...

Coronavirüs salgının ardından uzay merakı zirveye yerleşti. Milyarderler gözünü uzaya dikti... Amazon'un CEO'su Jeff Bezos başta olmak üzere çok sayıda zengin işadamı dünyayı kısa süreliğine de olsa terk etmek için sıraya girdi! TAKVİM, yıllar önce uzaya giden ve gitmeye hazırlanan milyarderleri listeledi...

CHARLES SİMONYİ: Microsoft Office programlarının yaratıcısı olan Simonyi, 2007 ile 2009'da Uluslararası Uzay İstasyonu'nu ziyaret etti. Yolculuk için 60 milyon dolar ödedi

SİR RİCHARD BRANSON: Virgin Group adı altında 350'den fazla şirkete sahip olan Branson, 2021'in sonunda uzaya gideceğini açıkladı. Ona eşlik edecek isimler arasında Angelina Jolie de bulunuyor. Branson, toplam serveti 5.1 milyar dolar...

YUSAKU MAEZAWA: Milyarder girişimci, Aralık 2021'de aya gidecek. Kendisine eşlik edecek arkadaşına 55 milyon dolar ödeyecek...

JEFF BEZOS: Dünyanın en zengin adamı Jeff Bezos, 20 Temmuz'da uzaya gideceğini söyledi. 10 dakika boyunca yeryüzünden 100 kilometre yükseklikte duracak olan Bezos ,yolculuk için 7.5 milyar dolar ödedi! İşadamının serveti 200 milyar dolar.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.