Dikkat! İkinci kez koronavirüs geçirenler...

İlk olarak Aralık ayında Çin’in Wuhan kentinde ortaya çıkan koronavirüs şu ana kadar 36 milyonu aşkın kişiye bulaştı. Damlacıklar ile bulaşan koronavirüs hakkında şoke eden bir olay gündeme geldi. Koronavirüs geçiren bir kişi yeniden koronavirüs oldu. Doktorların açıklamalarına göre söz konusu kişi 2. kez yakalandığı koronavirüsü daha ağır geçirdi. İşte detaylar…

25 yaşındaki erkek 25 Mart'ta ilk hastalığın semptomları, öksürme, bağ ağrısı, mide bulantısı ve ishal olarak kendini gösterdi. 18 Nisan'da ilk kez koronavirüs pozitif çıktı. 27 Nisan'da ise hastanın ilk belirtileri tamamen ortadan kalktı. 9 ve 26 Mayıs'ta iki kez koronavirüs testi yapan gencin sonucu negatif çıktı.

Ancak Nevadalı gençte 5 Haziran'da ikinci kez koronavirüs tespit edildi. Oksijen sıkıntısı çeken ve solunumu zayıflayan hasta kısa süre sonra hastaneye kaldırıldı. Zorlu süreçten sonra 25 yaşındaki genç ikinci kez hastalığı yenmeyi başardı.

BBC Türkçe'de yer alan habere göre, bilim insanlarına göre Nevadalı hastada, hastalığın tekrar etmesi durumu değil ikinci kez virüs kapma durumu yaşandı. Araştırmalara göre ilk ve ikinci teşhis sırasında yapılan testler, virüsün genetik kodlarının aynı bulaşma ile olamayacak kadar farklı olduğunu ortaya koydu.

Nevada Üniversitesi'nden Doktor Mark Pandori, "Elde ettiğimiz sonuçlar, önceden olan bulaşmaların gelecekteki bulaşmalara karşı koruma sağlamayabileceği yönünde sinyaller veriyor" dedi.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.