Bugünkü
Takvim

ve 'den Türkiye ında !

kaynaklı bir haber sitesinde, 'nin Irak ve Suriye'de 'büyük bir Kürt i' kurulması yönünde terör örgütü ie anlaştığı iddia edildi.

  • Dünya
  • 27.03.2017 00:00
  •  - 
  • Son Güncelleme: 27.03.2017 10:53
ABONE OL
ABD ve YPG'den Türkiye sınırında yeni devlet!

Inside Syria Media Center adlı haber portalinde yayımlanan yazıda, 'nin topraklarında özerk bir Kürdistan kurulması konusunda terör örgütü ile anlaştığı iddia edildi.

Söz konusu anlaşmanın ve Tabka'nın geri alınmasının hemen ardından yürürlüğe gireceği öne sürüldü.


( İşte iddia edilen anlaşmanın haritası)

İddiaya göre, Suriye'nin yanı sıra Amerikalılar, 'in lgiye uğratılması ve Suriye'nin yıkılmasının ardından Suriye ve Irak topraklarında kurulacak yeni büyük Kürdistan inin larını da çizdi.

Yazıda, Washington'un YPG'nin, DEAŞ'ı yenebilecek tek güç olarak gördüğü de belirtildi.

kalan karakter 1000

ali ali

onu geçicen pis coni ,burda bize sormadan hareket edemezsiniz ,ederseniz boyunuzun ölçüsünü alırsınız ,

Aynı Görüşte misiniz?
evet6
hayır2
cevapla 27.03.2017 21:59
veysi veysi

kınıyorum-venaletliyorum

Aynı Görüşte misiniz?
evet6
hayır2
cevapla 27.03.2017 16:51
ARAFTAN ARAFTAN

ALLAH CC Peygamber efendimizin soyuna tüm dünyaya İslam ı yaysınlar diye petrolün zenginliğini verdi ve şereflendirdi. Fakat dünyada zulüm ve açlık altında ezilen Müslümanlara rağmen tüm parayı saltanatlarını sürdürmek için ABD , İngiltere ve İsrail e verdiler. İnşallah sonları da sevdiklerinin elinden olur. Eğer ALLAH CC nın zenginliğini bir şekilde İslam a hizmet için harcasalar ne Siyonist Kürt devleti kurulabilir , ne de Müslümanlar zulüm altında kalırlardı. İslam ın tek mücahidi TÜRK ler maalesef ve de çok şükür

Aynı Görüşte misiniz?
evet10
hayır5
cevapla 27.03.2017 16:14
pars pars

helal kardeşim

Aynı Görüşte misiniz?
evet2
hayır4
cevapla 27.03.2017 17:58
yetim yetim

ya bu kurt devleti her yeremi kurulacak iraka kuruldu libyaya kuruldu iranin bir bolgesine kuruldu 50 kusur senedir bu kurt devleti ni amerika her yere kuruyor dikat edinde gercekten kurulmasin

Aynı Görüşte misiniz?
evet6
hayır4
cevapla 27.03.2017 14:40
Ayse Ayse

Iste iki yuzlu ABD ile ZIONIST ISRAIL'in planlari.. ABD ri incirlikten derhal atilmali

Aynı Görüşte misiniz?
evet16
hayır4
cevapla 27.03.2017 13:35