Bugünkü
Takvim

Mursi'den tarihe geçecek cevap!

Mısır'da askeri darbeyle görevinden uzaklaştırılan ülkenin seçilmiş ilk Cumhurbaşkanı , hakim Şaban eş-Şami'nin "Mısır'daki demir bilyeler ve bombalar neyin nesi" sorusuna tarihe geçecek bir cevap verdi...

  • Dünya
  • 05.02.2015 00:00
  •  - 
  • Son Güncelleme: 05.02.2015 21:31
ABONE OL
Mursi'den tarihe geçecek cevap!
Yargı kaynaklarından alınan bilgiye göre, Kahire Ceza Mahkemesinde görülen Mursi ve 130 kişinin yargılandığı "hapishaneler baskını" davasının görülmesine devam edildi.

Mahkemede, ülkede son dönemde yaşanan patlamalara değinen Mursi'nin savunma heyeti üyesi avukat Muhammed ed-Dimati, Müslüman Kardeşler Teşkilatının (İhvan) bu eylemlerle ilişkisinin bulunmadığını ve İhvan'ın barışçıl bir teşkilat olduğunu belirtti.

Dimati'nin sözleri üzerine hakim Şaban eş-Şami, "Mısır'daki demir bilyeler ve bombalar neyin nesi" diye sordu. Dimati ve Şami arasındaki diyaloğun ardından sanıkların bulunduğu kafesten konuşan Mursi ise "Şimdi insanları öldüren, Rabiatul Adeviyye Meydanı'nda öldürenle aynı" ifadesini kullandı.

Mahkeme, duruşmayı 9 Şubat Pazartesi gününe erteledi.

Mısır'daki 3 Temmuz darbesinin ardından yapılan gösterilerin merkezi haline gelen Kahire'deki Rabiatul Adeviyye ve Nahda meydanlarına 14 Ağustos 2013'te güvenlik güçlerinin müdahalesinde, binden fazla gösterici hayatını kaybetmiş, binlerce kişi yaralanmıştı.

"Vadi'n-Natrun Hapishanesi Olayı" olarak da bilinen davada, 106'sı firari ve 25'i tutuklu 131 sanık, 25 Ocak 2011'de Cumhurbaşkanı Hüsnü Mübarek'in devrilmesiyle sonuçlanan halk ayaklanmasında, "11 hapishane ve karakola saldırarak, 3 subayı kaçırmak" suçlamalarıyla yargılanıyor.

kalan karakter 1000

gerçekçi gerçekçi

ben lider olarak saddam kaddafi butto arafat kim-jong putin gibi görmedim gerçek liderler bunlar hem israile hem abd kafirine boyun eğmiyorlar hellal olsun sizlere örnek almak lazım

Aynı Görüşte misiniz?
evet2
hayır0
cevapla 06.02.2015 17:16
Yalman Güç Yalman Güç

Yaşım 75.Yassıada mahkemelerini hatırlarmısınız?Mahkeme başkanı Salim Başol (asalatmeab rahmetli turhan Dilligilin yakıştırmasıydı) Rahmetli Menderes'e "şu işi şöyle şöyle yapmışsınız",rahmetlide "efendim aynı işi CHP de öyle yapmıştı" dedimi Başol enfes(!) aksanı ile "O bagaaa" diye cevabı yapıştırıdı.Enson Samet Ağaoğlu'nun "Kırşehir kanununa rey verdiğim için mahkeme ediliyorum,aynı kanuna Fethi Çelikbaş'ta rey vermişti o şimdi dışarda" demes üzerine aynı Başol aynen "Ne yapalım,ne yapalım (iki kere tekrarladı) sizi buraya tıhan kuvvet böyle istiyor" deyip "darbe" davalarında adalet fikrini özetledi.

Aynı Görüşte misiniz?
evet6
hayır0
cevapla 06.02.2015 15:09
Ismail Ismail

anlamadim ki yaziyi

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 06.02.2015 18:05
mehmet mehmet

PROF.ERBAKAN, AHMEDİ NECAT, MURSİ , neden yıkıldılar? S. Hüsnüler bir anlıya bilse...

Aynı Görüşte misiniz?
evet11
hayır0
cevapla 06.02.2015 10:02
XYZ XYZ

Zalimlerin zulmü mutlaka birgün kendilerini ezecektir.

Aynı Görüşte misiniz?
evet14
hayır0
cevapla 06.02.2015 10:00
ahmet ahmet

bu cevapmı şimdi yani bu yazıyı okuyun diye bunu yapıyorsunuz nedne türkiye mahkemeye heyet yollamıyor mursi yalnız aldı mursiye heyet yollanmalı sisiye rağmen yollanmalıdır hata orada gözlemci tutklanırsa işte bakın diktatör siis denecektır bu denenmeli ve gözlemci yollanmalı yoksa siisden korkuyormuyuz

Aynı Görüşte misiniz?
evet9
hayır1
cevapla 06.02.2015 09:30
yorumcu yorumcu

yani sacma yorum cok gordum ama bukadarini cok nadir gormusumdur...

Aynı Görüşte misiniz?
evet2
hayır2
cevapla 06.02.2015 15:54