Bugünkü
Takvim
  • Bugünkü Takvim
  • 31.08.2019

Vitamini kılçığında!

Uzmanlar, Omega- 3 deposu fındığın haftada 2 kez tüketilmesini öneriyor. Gastronomi ve . Öğretim Üyesi Ezgi Eylem Fadıloğlu, balığın gözleri beslediğini, saçları ve kemikleri güçlendirdiğini belirtiyor. Sardalya ve hamsi gibi küçük balıkların kılçıklarıyla tüketilmesinin daha sağlıklı olduğunu söylüyor. "Bu balıklar kılçıkla yendiğinde gibi kalsiyum almanıza da yardımcı olur ve kemik gelişiminde fayda sağlar" bilgisini veriyor.

Vitamini kılçığında!
Uzmanlar, Omega- 3 deposu fındığın haftada 2 kez tüketilmesini öneriyor. Gastronomi ve . Öğretim Üyesi Ezgi Eylem Fadıloğlu, balığın gözleri beslediğini, saçları ve kemikleri güçlendirdiğini belirtiyor. Sardalya ve hamsi gibi küçük balıkların kılçıklarıyla tüketilmesinin daha sağlıklı olduğunu söylüyor. "Bu balıklar kılçıkla yendiğinde gibi kalsiyum almanıza da yardımcı olur ve kemik gelişiminde fayda sağlar" bilgisini veriyor.