Sarı-lacivertli takımın Trabzonspor'u 1-0 mağlup ettiği karşılaşmanın bitiminde düzenlenen basın toplantısına katılan genç teknik adam, bu maçın istisnai bir durumu olduğunu belirterek, "Sonuçtan oyuna gitmek zorundaydık. Kendi taraftarımızın önündeydik ve kazanmasını bildik. İlerleyen haftalarda rakibimiz olacak bir takımdan üç puan almasını bildik" diye konuştu.