"Hakemler 10 kişi bırakmaya alıştı"

Şenol Güneş Fenerbahçe maçı sonrasında flaş açıklamalarda bulundu...

Giriş Tarihi: Güncelleme Tarihi:
"Hakemler 10 kişi bırakmaya alıştı"
Şenol Güneş'in açıklamalarından satırbaşları şöyle oldu:

"Hakemler 10 kişi bırakmaya alıştılar bizi. 3 derbide de 10 kişi kaldık. Sahada da oyunla orantısız bir skor vardı. 10 kişi kalmamıza rağmen daha iyi oynayan takım bizdik. Oyununun tamamına bakarsak olumsuz birşey diyemem. Oyunun karşılığı 1-0 olmamalıydı."

"Hakemler hakkında konuşmak istemiyorum ama sahaya atılan pili götüren futbolcuya gösterilen sarı kartı anlayabilmem imkansız. Bu tip maçlarda kaybetmek çok üzüntü verici. Puan durumunda iyi yerde değiliz. Umarız ki bu hatalar hep bize olmaz. Ama biz de hatalarla maç alırsak bu lig oynanmaz hale gelir. Biz dik durarak iyi sonuçlar alarak devam edeceğiz." Takvim Kaynak Tercihleri

Günün Manşetleri

Tüm Manşetler