Reklamda dev birleşme

Kaynak GAZETE Giriş Tarihi 30 Temmuz 2013 Güncelleme 30 Temmuz 2013, 00:00
Reklamda dev birleşme

İÇİNDEKİLER

Reklamcılık dünyasının 2 büyük oyuncusu yeni bir dev ortaya çıkardı. Fransa'nın Publicis ve ABD'nin Omnicom şirketleri, 35.1 milyar dolarlık anlaşmayla güçlerini birleştirme kararı aldı. Yeni şirket, şu anda dünyada reklam devi olarak bilinen WPP'yi geride bırakacak. WPP'nin CEO'su Martin Sorrell, yeni şirket için en büyük sıkıntının farklı çalışma kültürleri olacağını söyledi. Sorrell, "Oldukça cesur, güçlü ve şaşırtıcı bir adım. Zamanla kültürlerin nasıl birleştiğini, müşterilerin bu durumdan memnun kalıp kalmadığını göreceğiz" dedi. Publicis'in 71 yaşındaki patronu Maurice Levy ve Omnicom'un 60 yaşındaki CEO'su John Wren'in yeni şirketi 2.5 yıl boyunca birlikte yöneteceği, daha sonra yönetim koltuğuna Wren'in geçeceği belirtildi.