İletişim sektöründe olmasına rağmen mağazaları ve satış kanallarıyla perakende sektörünün de dev bir oyuncusu haline gelen
Turkcell, bu alandaki atağını uluslararası arenaya taşıdı.
18 bin mağaza ve satış noktası,
35 milyonun üzerindeki
'müşterisi' ile hizmet veren
Turkcell'in
, 'Parmaklar Konuşuyor' projesi
Dünya Perakende Kongresi'nde dev markalarla finalde yarıştı. Kongre dolayısıyla
Londra'da bulunan
Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Hulusi Acar, dünya devleriyle aynı ligde yarışmanın kendileri için gurur olduğunu söyledi. Mağazacılık anlayışlarında
devrim sayılacak yenilikler yaptıklarını belirten
Acar, müşterilere en iyi hizmeti verebilmek için antrapologlarla da bir çalışma gerçekleştirdiklerini kaydederek, şu bilgileri verdi: "Müşterilerimizin beklentileri bu çalışmayla tespit edildi. Müşteri ne istiyor, mağazaya geldiğinde ilk nereye bakıyor hepsi
incelendi ve
kişiye özel hizmete varan bir anlayış geliştirildi."
ONLİNE ALIŞVERİŞ
Hulusi Acar, Türkiye'de bir ilk olarak çevrim içi bireysel alışveriş sitesi
Turkcell Mağaza'yı kullanıcıların hizmetine sunduklarını söyledi.
www.turkcellmagaza. com adresi üzerinden hizmet veren sitede, TL yükleme, internet paketi yükleme, web mesaj gibi hizmetlerin yanında telefon, notebook, tablet, aksesuar ve VINN'ların da satıldığını belirten
Acar, mağazayı
2.5 ayda 550 bin kişinin ziyaret ettiği bilgisini verdi.