Yenilenen Ford Ranger Türkiye’de satışa çıktı

Ford'un yenilenen Ranger'ı 4x2 ve 4x4 modelleriyle Türkiye'de satışa sunuldu.

Giriş Tarihi 16 Mayıs 2016, 00:00 Güncelleme 16 Mayıs 2016, 14:29
Yenilenen Ford Ranger Türkiye’de satışa çıktı

İÇİNDEKİLER



Makyajlı Ranger'ın dizel motor gamında XLT versiyonu ile birlikte sunulan, 160 HP gücündeki en yeni 2.2 litre TDCi motoru kağıt üzerinde selefine göre daha yüksek performans sergiliyor.


Dört tekerlekten çekiş sistemli Wildtrak seçeneğiyle sunulan, dizel motor ailesinin en güçlüsü 200 HP'lik beş silindirli 3.2 lt'lik TDCi motora sahip Ranger'ın, 4x2 ve 4x4 modelleri altı ileri manuel ve otomatik şanzımanla müşterilere sunuluyor. Wildtrak modellerinde ise 3.2 litrelik 200 HP ve 470 Nm motor ve dört tekerlekten çekiş sistemi otomatik şanzıman standart olarak sunuluyor.


160 HP güç üreten motora sahip, 4x2 çekiş sistemi ve manuel şanzıman kombinasyonu ile birlikte sunulan XLT modelinin 6,8 lt/100 km olarak açıklanıyor. 4x2 çekiş sistemine sahip otomatik şanzımanlı XLT modelinin 100 km'deki yakıt tüketimi ise 7,8 litre. Ranger bu yeni motor seçenekleri ile birlikte bir önceki nesline oranla %17'lik bir yakıt verimliliği iyileştirmesine sahip.


4x4 sistemi ile de gücü verimlilikle birleştirmeyi başaran Yeni Ranger'ın 2.2 lt'lik TDCi 4x4 manuel XLT modelinde 7,1 litre / 100 km'lik bir ortalama yakıt tüketimi değeri sunulurken, otomatik şanzımanlı versiyonunda 8,0 litre / 100 km'lik değere ulaşılıyor. 3.2 litrelik motor ve otomatik şanzıman kombinasyonuna sahip 200 HP güç üreten Wildtrak modelinde ortalama yakıt tüketimi 100 km'de 8,9 litre.


Sürücülerin bağlantıda kalmasına ve hakimiyeti korumasına yardımcı olan bir dizi ileri teknolojinin sunulduğu Ranger'da, Ford'un 8 inç dokunmatik ekrana ve kolay menü dolaşımı için renk kodlu köşelere sahip, sesli bağlantı sistemi Ford SYNC 2 sunuluyor. Ön ve Arka Park Asistanı, Geri Görüş Kamerası ve standart Elektronik Stabilite Kontrol sistemi, Yokuş kalkış desteği, eğin iniş kontrol sistemi, devrilme kontrol sistemi ile römork savrulma kontrol sistemi gibi sürücü destek sistemleriyle daha fazla konfor, güvenlik ve kullanım kolaylığı sağlanıyor.


800 mm derinliğe kadar suda ilerleme kabiliyetiyle sınıfının lideri ve yerden 230 mm yüksekliğe sahip olan Ranger en zorlu arazi koşullarıyla kolayca başa çıkabilecek şekilde tasarlanmış. 28 derecelik yaklaşım açısı ve 28 derecelik uzaklaşma açısı, sürücülerin dik engelleri aşarken rahat hissetmesini sağlıyor.


Elektronik kontrollü güçlü aktarma kutusu, 4x4 modellerin sürücülerine orta konsoldaki topuzu kullanarak 120 km/saat hıza kadar seyir halindeyken 4x2 ile 4x4 Yüksek Devirli çekiş arasında kolayca geçiş yapma imkânı veriyor.


Düşük hızda tork veya yokuş aşağı frene takviye amacıyla sürücüler 4x4 düşük devirli vitesi devreye alabilirken, elektronik kilitli arka diferansiyel zorlu koşullarda çekişe yardımcı oluyor. Ranger'ı arazide bu kadar güçlü kılan özellikler, 3.500 kilograma kadar yük çekme ve 1.260 kilograma kadar yük taşıma kabiliyetleriyle tamamlanıyor.


Yeni Ford Ranger, üst segment SUV modellerinde sunulan teknolojilerini, güçlü ve verimli motorlarını 89.000 TL'lik başlangıç fiyatı ile sunuyor.

Kaynak: Otohaber