2009’da krizin etkilerinden darbe alan ve satış hedeflerinin altında kalan havayolu firmaları bu yıl atağa kalktı.
Bir yandan hizmet kalitesi ve uçuş konforu artırılıyor, diğer yandan yeni kampanyalarla cazip fiyatlar sunuluyor...
Para Dergisi bu haftaki sayısında Türkiye’de faaliyet gösteren havayolu şirketlerini mercek altına aldı.
İşte havayolu şirketlerinin birbirinden cazip kampanyaları…
1
2009’da krizin etkilerinden darbe alan ve satış hedeflerinin altında kalan havayolu firmaları bu yıl atağa kalktı.
Bir yandan hizmet kalitesi ve uçuş konforu artırılıyor, diğer yandan yeni kampanyalarla cazip fiyatlar sunuluyor...
Para Dergisi bu haftaki sayısında Türkiye’de faaliyet gösteren havayolu şirketlerini mercek altına aldı.
İşte havayolu şirketlerinin birbirinden cazip kampanyaları…
THY, Avrupa, Orta Doğu, Uzak Doğu, Kuzey Afrika, Güney Afrika, Kuzey ve Güney Amerika’ya kadar uzanan oldukça geniş bir uçuş ağına sahip. Bu yıl destinasyonları arasına Bolonya, Vietnam ve Bangladeş’i de ekleyen firma, her yıl filosuna yaklaşık olarak ilave 10 hat dahil ediyor.
THY şu anda İstanbul’dan Singapur, Duşanbe, Bişkek, Almanya ve Bolonya uçuşları için özel fırsatlar sunuyor. Buna göre, Singapur’a 538 euro, Duşanbe’ye 575 euro, Bişkek’e 402 euro, Bolonya’ya 281 euro ve Almanya’ya 201 euro’dan başlayan fiyatlarla uçmak mümkün.
3
2009 yılını 25.1 milyon yolcuyla tamamlayan THY, bu yıl yaklaşık yüzde 20 büyüme ve toplam 30 milyon yolcu hedefliyor. Bu yolcu sayısıyla Avrupa’nın 3’üncü büyük havayolu şirketi olmayı planlayan firmanın 2010 yılı ciro hedefi ise 5.7 milyar dolar civarında. Aynı zamanda yüzde 30 kapasite artışı ve yüzde 71 yolcu doluluk oranı da öngören THY, transit yolcu sayısında ise yüzde 50 büyüme hedefliyor.