Enerjisa'da yeni dönem

Son 10 yılda 11 milyar dolarlık yatırım yapan Enerjisa, "Enerjisa, Türkiye'nin Enerjisi" sloganıyla yola çıkarak yeni marka kimliğini tüketicilerle buluşturdu

Kaynak GAZETE Giriş Tarihi 29 Kasım 2015 Güncelleme 29 Kasım 2015, 00:00
Enerjisa’da yeni dönem

İÇİNDEKİLER

2.500 MW kurulu gücüyle elektrik üreten, 14 ilde yaklaşık 20 milyon nüfusu elektrik enerjisi ile buluşturan ve 9 milyon müşterisine yenilikçi çözümler sunan enerji şirketi Enerjisa, yeni marka kimliğini tüketicileriyle tanıştırdı. "Enerjisa, Türkiye'nin Enerjisi" sloganıyla yola çıkan şirketin CEO'su Yetik K. Mert, "Gerek yeni marka yüzümüzle, gerekse her ihtiyaca özel hizmetlerimizle Türk halkının elektrikle ilişkisini yeniden şekillendirmeyi amaçlıyoruz" dedi. Mert, enerji sektöründeki, değişimin yeni dinamikleri, yeni ihtiyaçları da beraberinde getirdiğini söyledi. "Bu değişime öncülük etmeyi ana sorumluluğumuz olarak görüyoruz" diyen Mert, şunları söyledi: "Müşterilerimiz için ışığın,mutluluğun ve dinamizmin rengini yeni yüzümüze taşıdık. Enerjisa olarak bugün sektörümüzde yeni bir dönem açıyoruz. Yeni marka kimliğimizle Türk halkının elektrikle ilişkisini yeniden şekillendiriyoruz." Mert, 2 bin 500 MW ile Türkiye'nin en büyük özel sektör üreticisi haline geldiklerini söyledi.

YATIRIM 11 MİLYAR $
Sabancı Center'da düzenlenen basın toplantısında konuşan Sabancı Holding Başkanı Güler Sabancı da, "Enerjisa olarak liberalleşen elektrik piyasasında müşteriyi işin odağına alan yeni bir dönem açıyoruz" dedi. Elektrik sektörüne son 10 yılda 11 milyar dolarlık yatırım yaptıklarını belirten Sabancı, hükümet programında enerjiye özel önem verilmesini olumlu karşıladıklarını söyledi.