Kart skandalında BKM devrede

Kaynak GAZETE Giriş Tarihi 28 Mayıs 2016 Güncelleme 28 Mayıs 2016, 00:00
Kart skandalında BKM devrede

İÇİNDEKİLER

Kendilerini çağrı merkezi çalışanı olarak tanıtan kişilerin sosyal medyada oluşturdukları sayfalardan milyonlarca kart bilgisini satışa çıkardığı yönündeki iddialar, harekete geçirdi. Çağrı Merkezleri Derneği Başkanı Metin Tarakçı, "Bu yapıları çağrı merkezi olarak adlandırmamak gerekiyor. Bunlara ancak 'telefon mecrasını kullanan dolandırıcılar' diyebiliriz. Vatandaşlarımız telefonlarına gelen 'Hediye-ödül kazandınız' gibi SMS'lere itibar etmemeli, telefonda kişisel ve finansal bilgilerini talep edenlere karşı çok dikkatli olmalı" dedi. Bankalararası Kart Merkezi (BKM) de "Sahte çağrı merkezleri aracılığıyla nitelikli dolandırıcılık yapanların gerekli cezaları alması ve mücadelenin kararlılıkla sürdürülmesi gerekli" şeklinde açıklama yaptı.