Y kuşağının çalışma hayatına dahil olması, teknoloji ve sosyal paylaşım platformlarının yükselişe geçmesi, çalışma hayatında yeni uygulamalar getirilmesine neden oluyor.
BNP Paribas Cardif Türkiye, farklılaşan iş süreçlerine yeni işe başlayanların kolay uyum sağlamaları için
'Cardif'li Kanka' sistemini başlattı.
BNP Paribas Cardif İnsan Kaynakları ve Organizasyondan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı
Ebru Taşçı Firuzbay, işe yeni başlayanlar için, adaptasyon dönemi boyunca şirket içinde tüm süreçlerde kendisine eşlik etmek üzere kendi departmanından
Cardif'li Kanka atandığını söyledi.
Firuzbay, "Cardif'li Kanka yeni işe başlayan çalışana bir ay boyunca rehberlik ediyor ve alışma sürecinde destek oluyor. İşe başlayanlara iletilen 'Hoşgeldin e-maili' ile hem kendisi için ilk etapta gerekli olan genel bilgiler hem de 'Cardif'li Kanka'sının bilgileri paylaşılıyor" dedi. Çalışanın işe geldiği ilk gün
Hoşgeldin Paketi ile karşılandığını aktaran
Firuzbay, sistemi şöyle anlattı: "Bu pakette kurum kültürü ve faaliyetleri hakkında bilgilendirme, şirket içinde ihtiyacı olacak pratik bilgiler, soru-cevapları içeren kitap, ofis malzemeleri ve ilk gün çalışma arkadaşları ile paylaşabileceği küçük sürprizler oluyor."