Ustaları eğitti yüzde 40 büyüdü

Kaynak GAZETE Giriş Tarihi 21 Haziran 2011 Güncelleme 21 Haziran 2011, 00:00
Ustaları eğitti yüzde 40 büyüdü

İÇİNDEKİLER

Evlerde boya badana mevsimi açıldı. Boya sektöründe artan rekabette Dyo, bu işin bel kemiği boyacı ustalarını eğiterek pazar payını arttırdı. Boya pazarı yüzde 15 büyürken Dyo yüzde 40 büyüdü. Dyo İnşaat Boyaları Pazarlama Müdürü Yasemin Aker, her yılın ilk çeyreğinde Türkiye'nin farklı illerinden 5 bin ila 8 bin arasında boyacı ustasına 5 yıldızlı otellerde seminerler verdiklerini, Avrupa'da insanların boya seçimlerini kendilerinin yaptığını ama Türkiye'de ustaya bırakıldığını belirtti. Bu yüzden ustaların önemli olduğunu anlatan Aker, günlük 3 saat süren eğitimlerin sonunda birlikte yemek yiyerek, küçük hediyelerle ustalara teşekkür ettiklerini kaydetti.

Leke tutmayan Dyojen
Türkiye'de ilk kez Dyo tarafından geliştirilen hybrid teknolojisi ile üretilen Dyojen'in üretim sürecinde, 3 bin 500 usta ev hanımına, iç cephe boyasından beklentileri ve istekleri soruldu. Ev hanımlarının boyadan beklentileri kolay temizlenme ve leke tutmama olunca, Dyo'nun Ar-Ge mühendisleri, ürettikleri yeni boyaya; kolay uygulanma, silinince yüzeyde parlama yapmama gibi özellikler kazandırdı. Yaşar Holding Boya Grubu Başkanı Ahmet Yiğitbaşı, "2010 yılında Boya Grubu satışlarımız 400 milyon TL'ye ulaştı. 2011 yılında bu rakamı 500 milyon TL'ye çıkarmayı hedefliyoruz" diye konuştu.