MAÇTAN FOTOĞRAFLAR İÇİN TIKLAYINIZ
DERBİ ÖNCESİ İSTENMEYEN KARELER... TIKLAYIN
SPOR TURU İÇİN TIKLAYINIZ...
Yiyecek siparişi arttı
Mekan sahipleri derbi maçlarda her zaman yüzlerinin güldüğünü belirtirken, maçı evde izleme şansına sahip olanlar ya da dinlemekle yetinmek zorunda kalanlar da genellikle fast-food tarzı hazır gıda siparişine yöneldi. Kuruyemiş, cips ve alkollü içkilere de talebin arttığı bu dönemde özellikle pizza satışları yükseldi. Derbiden 6 milyon lira hasılat elde ediliği bildirildi. Taraftarlar, tuttukları takımın forma, şapka, bayrak ve atkı gibi malzemelerine 500 bin lira harcadı. Fenerium mağazalarında maç günü ve gecesi büyük yoğunluk yaşandı. Taraftarlar normal günlerin 3-4 katı alışveriş yaptı. Galatasaray Store'larda da maç öncesi büyük hareketlilik gözlendi.
Sadece Fener değil herkes kazandı
Derbi heyecanı, başta yiyecek olmak üzere birçok sektöre kazanç sağladı. Derbi, küçük esnafın da yüzünü güldürdü.
Derbi şifreli kanallarda verildiği için, kahvehane, cafe ve eğlence mekanları yüzde 100 doluluk yaşadı. Bu mekanlarda 4 milyon lirayı aşkın hasılat elde edildi.
Şükrü Saraçoğlu'ndaki maçın hasılatı (kombine ortalaması da dahil), 6 milyon lirayı buldu.
Forma-malzeme (atkı, şapka, bayrak) satışından ortalama 500 bin lira gelir elde edildi.
Yiyecek ve içecek için yaklaşık 5 milyon lira harcandı.