Adana'da feci kaza! Otomobil minibüse çarptı

Adana Seyhan'da sürücüsünün hakimiyetinden çıkan bir otomobil, kırmızı ışıkta bekleyen minibüse arkadan çarptı. Kaza sonucu 2 kişi yaralandı.

Giriş Tarihi:
Adana'da feci kaza! Otomobil minibüse çarptı

Adana'nın Seyhan ilçesinde, kırmızı ışıkta bekleyen minibüse otomobilin çarpması sonucu 2 kişi yaralandı.

Aliya İzzetbegoviç Bulvarı'nda kırmızı ışıkta bekleyen Teoman T'nin kullandığı 01 S 0471 plakalı minibüse, Abdullah Ş'nin kullandığı 01 EJJ 04 plakalı otomobil çarptı.

Kazada otomobil sürücüsü Abdullah Ş. ile minibüsteki Cengiz M. yaralandı.

Yaralılar ambulansla Seyhan Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Polis ekipleri, yaptıkları incelemede otomobil içerisinde içki şişelerinin bulunduğunu tespit etti.

Adana'da feci kaza! Otomobil minibüse çarptı-1

Takvim Kaynak Tercihleri

Günün Manşetleri

Tüm Manşetler