Bugünkü
Takvim
Bağırsak dostu turşu
Sağlıklı bedenin yolu sağlıklı sindirime sahip olmaktan geçiyor. Uzmanlar, ları 'ikinci beyin' olarak adlandırıyor.
ABD'de yapılan araştırmalar, sağlıksız bağırsakların Parkinson ve Alzheimer gibi hastalıklara zemin hazırladığını gösteriyor.
Uzmanlar, bağırsak sağlığı için tüketilmesi gereken besinleri sıralıyor:

FERMENTE GIDALAR:
Lahana su, yoğurt, tereyağı, kefir ve kombu çayı bağırsak sağlığını destekler.
KEMİK SUYU: Bağırsakları kuvvetlendirir, sindirimi destekler.
TARÇIN: Sindirimi arttırır ve kan şekeri seviyesini dengeler.
NANE: Mideyi yatıştırıp mide-bağırsak kanalını rahatlatır.
YEŞİL SEBZELER:
Brokoli, lahana, karnabahar, kuşkonmaz gibi lifli besinler, bağırsakları güçlendirir.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan TAKVİM veya takvim.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.


Turkuvaz olarak kişisel verilerinizi işliyor, aynı zamanda kanunlarda öngörülen teknik ve idari tedbirleri alarak bu verilerinizin korunması için elimizden gelen tüm çabayı gösteriyoruz. İşlenen kişisel verilerinize ilişkin aydınlatma metnine veri politikası sayfasını ziyaret ederek ulaşabilirsiniz.