Eşini öldüren kadın ''Biraz da erkekler ölsün''

Adana'da eşini tabancayla öldüren kadın adliyeye sevk edilirken "Namusun için öldürdüm, hep kadınlar ölmesin, biraz da erkekler ölsün" dedi.


Takvim Kaynak Tercihleri

Bunlar da Var

CANLI YAYIN