AK Parti ve Cumhur İttifakıİstanbul BüyükşehirBelediye Başkan Adayı BinaliYıldırım, ilçe ziyaretlerinedün Kadıköy'de devam etti.Fenerbahçe'nin doğduğu ilçedeFenerbahçe Şükrü SaracoğluSpor Kompleksi'ne degiden Yıldırım, burada kulüpçalışanları ve FenerbahçeBaşkanı Ali Koç'la görüştü vehatıra defterine yazdı Yıldırım,"Bugün renklerini kurulduğusemt olan Kadıköy'deki çayırlardaaçan papatyalardan alanFenerbahçe Spor Kulübü'müzüziyaret ettik. Ülkemizin önemlispor faaliyetlerini her alandayönlendiren Fenerbahçe,marka değerleriyle de ülkemizebüyük katkılar vermiştir" dedi.