Yeni kabinede Gençlik ve Spor Bakanlığı'na getirilen MehmetMuharrem Kasapoğlu, görevi Osman Aşkın Bak'tan devraldı.
ERDOĞAN'A TEŞEKKÜR Kasapoğlu, Bakanlıktaki devir teslim töreninde yaptığı konuşmada, , "Bu şerefli vazifeye bendenizi layık gören saygıdeğer Cumhurbaşkanımıza şükranlarımı arz ediyorum. Tüm varlığımızla çalışacağız " dedi.
TÜRK SPORU ŞANSLI Eski Bakan Osman Aşkın Bakise "Türk sporu ve gençliği sporuseven bir Cumhurbaşkanı'na sahipolduğu için çok şanslı. Her zamanTürk sporunun hizmetinde olacağım"ifadelerini kullandı.