Spor Toto Süper Lig'in beşinci haftasında evinde Gençlerbirliği ile karşılaşan Torku Konyaspor, ilk yarıda bulduğu golle sahadan 1 - 0 galip ayrılarak ikinci üç puanını aldı.
Torku Konyaspor'un dengeli ve kontrollu oynayarak rakibine gol şansı vermediği ikinci yarının sonunda maç 1 - 0 Torku Konyaspor'un üstünlüğünde sona erdi. Bu sonucun ardından Torku Konyaspor puanını 6'ya yükseltirken, Gençlerbirliği 4 puanda kaldı.