Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu Beşiktaş Spor Kulübüne Eskişehirspor ile İnönü Stadyumunda oynanan mücadelede taraftarın neden olduğu çirkin ve kötü tezahürattan dolayı 1 maç seyircisiz oynama cezası verdi...
Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu'nun 09.01.2012 tarih ve 48 sayılı toplantısında almış olduğu kararlar aşağıda belirtilmiştir.
1- Beşiktaş A.Ş.'nin; 04.01.2012 tarihinde oynanan Beşiktaş A.Ş. -Eskişehirspor Spor Toto Süper Lig müsabakasında, taraftarlarının neden olduğu çirkin ve kötü tezahürattan dolayı ve bu eylemin aynı sezon içerinde 4. kez gerçekleştirilmesi nedeniyle 1 Resmi müsabakayı kendi sahasında seyircisiz oynama cezası ve 60.000.-TL para cezası ile cezalandırılmasına,
2- Eskişehirspor Kulübünün 04.01.2012 tarihinde oynanan Beşiktaş A.Ş. -Eskişehirspor Spor Toto Süper Lig müsabakasında yedek forma seti bulundurulmamasından dolayı talimatlara aykırılık nedeniyle 5.000.-TL para cezası ile cezalandırılmasına,
Aynı müsabakada, Eskişehirspor Kulübü görevlisi Bora İmadoğlu'nun statüye aykırı şekilde yeşil zeminde yer almasından dolayı talimatlara aykırılık nedeniyle takdiren ihtar cezası ile cezalandırılmasına,