Barcelona'nın başarılı orta saha oyuncusu Andres Iniesta, Real Madrid ile Santiago Bernabeu'da oynayacakları İspanya Süper Kupası ilk ayak maçı hakkında konuştu.
EFE'ye konuşan Iniesta, "Bu yıl geçtiğimiz yılki gibi başlamak istemiyoruz Süper Kupa'ya. İlk maçta iyi bir performans ortaya koyarak kazanmak istiyoruz. Bernabeu 'da kaybetmeyeceğiz. Oraya kazanmaya gideceğiz. İyi hazırlandık. Tamamen sezonun ilk kupasını kazanmaya odaklanmış durumdayız." dedi.
14 Ağustos'ta Santiago Bernabeu'da oynanacak maçın rövanşı üç gün sonra Camp Nou'da olacak.