Kartal'a iki yıldız daha geliyor

Beşiktaş'ta transfer çalışmaları durmak bilmiyor. Siyah-beyazlı kulüp IMKB'ye iki oyuncunun ismini bildirdi.

Giriş Tarihi: Güncelleme Tarihi:
Kartal'a iki yıldız daha geliyor
Manuel Fernandes transferinden sonra Beşiktaş Ocak ayındaki harekatına devam edecek gibi gözüküyor. İki ünlü isim ile görüşmelere başlandığı resmen açıklandı. Borsaya yapılan resmi bildirim şu şekilde;

"Şirketimiz, Werder Bremen oyuncusu Hugo Miguel Pereira de Almeida ve Atletico Madrid oyuncusu Simao Pedro Fonseca Sabrosa'nın transferleri konusunda, kendileri ve kulüpleri ile görüşmelere başlamıştır."

Takvim Kaynak Tercihleri

Günün Manşetleri

Tüm Manşetler